onsdag den 18. september 2013

Detailed

Efter de fire skitser over min første skitse fik vi besked på, at tage én af disse og lave et mere udførligt billede. Jeg viste ikke rigtigt hvordan jeg skulle udføre dette stykke arbejde, men startede med at tegne "Skeletkongen", som jeg døbte ham, stående tæt på, for at få flere detaljer med:




Efter at have tegnet ham op - og det skal lige siges, at jeg var utrolig tilfreds med resultatet - begyndte jeg at farvelægge ham og lægge skygge/lys på ham:



Derefter tilføjede jeg lidt tekstur til baggrunden og gav ham den ildevarslende røg på hans klæder:


Til evalueringen af ham, fik jeg at vide, at der skulle være større konstraster; kappen mørkere, hovedet lysere. Der skulle gerne være nogle klippevægge til at lede øjet ind imod ham, og sikre at de ikke gled ud af billedet. Der blev også  foreslået, at man kunne give ham en genstand at holde, for at få et spændende element ind i billedet. Det her er så langt jeg nåede med deres feedback:


Jeg burde virkelig færdiggøre denne tegning! Men for jeg det gjort? Sikkert ikke, men jeg tror den kunne blive virkelig fed med rettelserne og nogle rigtig gode photoshop-skills!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar